Wzrastający poziom życia codziennego powoduje, że ulegają zmianom również nasze wymagania wobec hotelu. Dobry hotel, to już nie tylko miejsce noclegowe. By goście chętnie wybierali konkretny hotel, powinien on spełniać różne wymagania. Ważne są zarówno rozmiar pokoju, jak i jego podstawowe umeblowanie. Jednak to, co uważamy za typowe stale ewoluuje. Współcześnie trudno wyobrazić sobie pokój pozbawiony odbiornika telewizyjnego, zestawu mebli oraz niezbędnych sztućców, szklanek czy talerzy. Kwestia łazienki w pokoju często nawet nie jest dyskutowana, ponieważ traktuje się ją jako oczywistość. W zależności od typowej aury w danym kraju normą może być także klimatyzacja. Stosunkowo nowością w Polsce jest możliwość skorzystania z łączności WiFi. Chociaż także w naszym państwie zwiększa się ilość placówek, gdzie ta usługa jest pozbawiona opłat. Co prócz tego jest charakterystyczne dla posiadającego wysoki standard hotelu? Serwowane w jego restauracji wykwintne dania.
Na 4 piętrach zlokalizowanych jest 231 pokoi z łazienkami
Oczywiście z możliwością ich zjedzenia w pokoju. Skoro jesteśmy w temacie ciała – dobry hotel musi posiadać zaplecze rekreacyjne z bogatą ofertą. Pływalnia, centrum sportowe, korty do gry w tenisa i inne dostępne dla wynajmujących pokoje sprawią, że nie będą się oni nudzić. Jakość placówki znajduje odzwierciedlenie w zachowaniu personelu. A ten ma za zadanie wzbudzać chęć regularnych wizyt. W jaki sposób? Poprzez przyjazne nastawienie, grzeczne podejście do gościa, a także spełnianie jego osobistych życzeń – chociaż z umiarem. W związku z globalizacją priorytetowa jest też zdolność do języków obcych. Goście zza granicy to goście, którzy mogą znacznie zwiększyć zarobki hotelu. Jeszcze inną kwestią chętnie widzianą w godnym polecenia hotelu są udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Mamy tu na myśli nie tylko specjalne miejsca parkingowe, ale też podjazdy dla wózków, specjalne windy, takież toalety. Czy jednak dobry hotel to za każdym razem hotel z wysokimi cenami? Niekoniecznie. Dobrze jest porównywać poszczególne oferty, i rezerwować odpowiednio wcześnie.